sandracarlsen

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

FAAN!

Av sandra carlsen - 9 oktober 2011 13:26

Försökte nyss göra ett inlägg med bilder m.m.Men de fungerar inte!

Såå jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på bloggplatsen...

Jag ska oxå opereras imorgon:(såå narvös.Jag kommer att vara vaken under hela oprationen..LÄSKIGT!Jag har nyss varit hemma hos Elsa och Stefan.

Jag hade med mig kameran..såklart!:)

                              Och jag har på mig dom nya kläderna:)

    Nån (pappa)har sagt att jag måste städa mitt rum:(Bäst att jag gör de nu!

 

 
 
Gabriella

Gabriella

10 oktober 2011 16:55

Hej , ska vi följa varandra med bloglovin ? :)

http://somethingamazing.bloggplatsen.se

sandra carlsen

10 oktober 2011 17:12

Kanske?:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra carlsen - 11 oktober 2011 19:33

Har nyss ätit och sitter nu och kollar på halv åtta hos mig:) Jag duchade efter träningen,och jag fich as ont i mitt öga.Jag har intetagit nån alvedon men jag ska ta en innan jag går och lägger mig. Och precis efter  jag hade gjort ett inlägg på ...

Av sandra carlsen - 11 oktober 2011 15:12


Här sitter jag och tränar på engelskan tills imorgon.Och de känns som att mitt hjärta sitter i ögat för de bultar!Läskigt. Men men..idag är de träning.Och den slutar 6. Sista lektionen hade jag tyska.Och vi hade läxförhör och de SÖG men jag tror ...

Av sandra carlsen - 10 oktober 2011 16:55


Här sitter jag och är jätte trött.Och jag skulle ju opereras idag.Jag va bara i skolan från kvart över 8 till tjugo över10.Då åkte jag till sjukhuset!De gjorde rättså ont när dom tog dom två första sprutona och sen tog dom typ en ''tång'' och sände f...

Av sandra carlsen - 8 oktober 2011 19:59

Här kommer den nya bloggen: http://sandracarlsen.devote.se Hoppas ni gillar den!:) Puss hoppas vi träffas på min nya blogg:* ...

Av sandra carlsen - 8 oktober 2011 16:57

Sitter nu och fixar saker till bloggen,jag tror att den är klar tills ikväll! Och jag kom typ nyss hem från shopping rundan! Det här köpte jag: Jätte snygga jeans med en snygg tröja till,båda från gina:)                  Jag älskar domhä...

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards