sandracarlsen

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av sandra carlsen - 3 oktober 2011 18:10

Jag köpte min älskade nikon D 3100:D♥Jag håller på att vänja mig vid den,men jag tycker att jag klarar mig rätt så bra hitills.JAG ÄR HELT BEROANDE AV DEN!!

MIN:

   Jag vet inte hur jag lägger in bilderna som jag har tagit än men de kommer!!

Bilderna som jag har lovat från helgen:

                                               

Diggar skylten;D

Bilden är tagen tidigt!Så jag ser kanske lite konstig ut:/

  De är jag för matchen:)men..

De gick inte så bar för oss på matchen:(MEN jag kan säga att alla kämpade till de sista!Dom spelade inte nå snällt!!+dommarna domde fel och olika hela tiden.Suck

Dom punktmarkerade ela tiden så tränarna och dom på dänken blev helt galna:o

Men du ska jag inte gnälla.Nästa gång kommer de att gå bättre!

                                               .

Puss!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards