sandracarlsen

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av sandra carlsen - 6 oktober 2011 16:08

Tästade precis efter jag gjorde inlägget att stoppa in minneskortet i datan och nu funkar de jag har bilderna på datan!!TACK TOWE!!

Men jag lägget ut bilderna i morgon!

PUSSAR!

Av sandra carlsen - 6 oktober 2011 15:32

Nu sitter jag och tränar glosor som igår.Vi ska ha förhör imorgon!Hoppas att de går bara!Jag och towe har snackat lite i skolan och vi tycket att vi kan ta en liten fototur.

Och de ska vi!iomrgon,deräkt efeter skolan ska vi sticka och ta lite bilder.Vi ska nog ta med kamerona till skolan.Men jag vrt inte vad my parents tycker om de..

Men vår lärare kan låsa in dom.Men om de rengnar kommer vi inte ha med dom.

Hoppas att de kommer vara fint väder!!iaf.Och towe ska lära mig hur man lägger ut bilderna på bloggen.Så kommer finnas bilder imorgon om de rengnar eller inte för jag kommer lägga ut dom som jag har tagit hitills.

Jag glömde att ta kort på outfitten idag men jag bjuder på en annan bild:)

          Jag vet inte varför jag har en bild på ett moln men de va så runt!!

SES!!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards