sandracarlsen

Alla inlägg under september 2011

Av sandra carlsen - 30 september 2011 17:14

Och jag har försökt fixat den lite men jag vågar inte trycka på nått:/

Och jag säger inte vad den heter..jag har inte gjort nå inlägg och den är as ful!!

Jag kommer nog börja blogga på den när eller om den blir fixad:)

Men jag kan inte sånt där med designer..för jag har alldrig haft blogg.se förut!

Imorgon kommer ellen och elias:)Kan ske kommer bli jobbigt me jag hoppas att dom små änglarna kommer att vara snälla<3Idag i skolan kom klass föräldrana in och vi skulle prata om vart vi skulle åka på för skoresa.Vi har inge mycke pengar och klassresa tänker jag kloten och sånt.Och då va de nån som sa bio.BIO,vafan tänker den me de är klassresa!Och sen va de nån som ville paddla,jag har aldrig gjort den förut de kanske är kul men de va något annat jag mycke hälldre skulle vilja göra!

Åka till grönan!Fatta vad kul att åka med hela klassen!Och sen röstade vi och gissa vad de blev!?GRÖNAN!Jippi nu ska bara klassföräldrana kolla hur mycke de kostar och bla bla bla.Men jag tror att vi ska åka dit!ååh jag länktar.

Och pappa ska köpa thaimat ikväll<3Jag älskar tahi soppa.Mumsi

Sen blir de bara chill:)

Tills imorgon ska mamma köpa två filmer en till dom små,Rio +till dom har sommnat

pirates of caribbean!!Den har fått jätte bra kritik i tidningen,säger mamma ändå:)

  Hoppas att den är bra!

Och jag sitter nu och har tråkigt i min onepiece och när jag skulle gå ut på tomten och ta kort årkade inte kameran mer så den dog men jag han ta lite bilder:)

       

Fågelhålken är vällför snygg?!jag har gjort den och dom flästa i klassen har skrivigt deras namn på den:)<3

     

De va allt ja hann ta innan kameran dog..

Puss på er!nu ska jag vänta på pappa.

Ha en mysig fredags kväll!:)

Av sandra carlsen - 29 september 2011 18:56

Idag är de ingen träning,för ingen av tränarna kunde träna oss.

Och igår hade jag träning och de va så varmt i hallen så man nästan dog.Vi körde match i 45min..men jahh överlevde!

Idag i skolan hade vi rättstavning,jag tror att de gick bra.Och sen hade vi bild de va de roligaste på hela dagen.Fast jag inte ärsåbra på att rita.


Vad händer i helgen?!

Lördag:barnvakt till ellen och elias

Söndag:tränings match mot ??

Nu vet ni vad jag ska göra i helgen också!;)

GiSSA VAD!:(

Jag har fåttreda på att jag ska operera mig,inte denhär måndan men nästa måndag!:o

scaryy..men de är ingen stor opration dom ska bara ta bort en vagel från mitt öga..

Men jag ska inte täncka på de nu pussdåå!

Så här ser jag ut i mörkret..

     

Av sandra carlsen - 28 september 2011 14:56

Du sitter jag och pluggar.Och har nyss kommit hem från skolan.

De blir ett snabbt inlägg för jag ska göra SO-läxa som ska vara klar tills imorgon och jag har inte änns börjat:/Och jag har träning idag men den börjar sent och slutar senare

sså nu måste jag äta något sen PLUGG,engelska,SO och engelska..'

Såhär ser jag ut idag:

   Ha de gött!:)

Av sandra carlsen - 27 september 2011 19:31

Jag har nyss badat,för jag hade ju träning idag:)

Och jag länktar!!För min skola har datorer,och min klass ska kanske få i januari:)

Iäntligen ska man få när man går i 7:an.Men vi ska kanske få i januari!!!Guuud!

Då får vi hålla på med datorena i skolan + de är en mac;)LÄNGTAR!

Idag fick 7:orna dom och alla satt och höll på med dom när vi gick till tyskan.


Jag va as hungrig efter träningen,men jag åt as mycke för träningen!Jobbigt!

Jag tror att de är idol idag,de kan man ju bara inte missa!Och imorgon är de tror jag att de är robinson;)Ännu bättre!







gammal bild:

  tråk bild..

                                            Natti!;)

Av sandra carlsen - 26 september 2011 19:07

Hejsan allihop!:)

Jag har nyss ätit och är propp mätt!!!

Och jag sov ju hemma hos towe:)Senare på kvällen åkte hanna hem:(Hon hade jätte ont i huvudet och de va nog bra att hon åkte hem för att hon sa att hon spydde senare på kvällen:oMen jag och towe överlevde utan hanna och kollade på Jersey Shore:)

Jag måste bara kolla på nästa avsnitt!

Menmen..jag och towe åkte halv 11 till erikslund.Och åkte därifrån kl.4.oo

Vi träffade amanda och elin där:)Och dehär va allt jag köpte:      Mössan och vantarna ser ut att vara gråaa men dom är svarta:/

Och tröjan funderar jag på att byta mot en munkis..men jag vet inte.Vi får se;)

bilder från dagen!

        Här bjuder snälla sandra på lite bilder från när vi va hemma hos towe:)

      Idag är de måndag,undrar om e är nåbra på tv??^^

Puss hejdå:*

Av sandra carlsen - 25 september 2011 17:58

Sitter nu och lyssnar på just can´t get enough:)Och jag är helt propp mätt av att ha ätit pizza.Och när jag har skrivigt klart dehär inlägget ska jag ringa hanna för vi ska sova hemma hos towe:)Och imorgon blir de shopping!;)

Och bilder från kalaset!GRATTIS ELIAS!<3

                             Och jag fick nnågra bönor med massa konstiga smaker..typ kaffe latte,popcorn,cocsnöt..Och kaffe sakade..!Ni vill nog inte veta..

      Haha och när vi åkte förbi mammas jobb (mediamarket) träffade vi på några filurerxD

   De är några gubbar från starwars:)Är dom inte söta..?^^

Dagens outfit:   Och igår bakade jag och sarah och resultatet.Hårda som tegelstenar och lite brända men annas smakade dom bra:)

      Men nu måste jag snart gå ska bara packa de sista puss på er!!

Av sandra carlsen - 24 september 2011 17:58

Jag har nyss ätit natchos,om de stavas så.

Imorgon ska jag till ''stora'' Elias.Han fyller 6 år.Såå de kommer finnas bilder på bloggen imorgon:)

Outfit:   Slumpbild på mitt snygga linne:)

  PÅ MÅNDAG ska ju jag,Hanna & Towe!Och jag är ssååå shopping sugen!

Några grejer som jag kanske köpa..

     

Iaf jag tror att jag ska köpa dom här sakerna:)

Och när jag och anna va ute på stan såg jag en jätte snygg ring som va en fjäder.

Väska:199kr

Mössa:79kr

Vantar:79kr

Ha en bra kväll!;*

Av sandra carlsen - 24 september 2011 11:09

   Godmorgon bloggläsare!

Igår blev de inget inlägg för..internet ville inte fungera!men men..

Jag och towe va iallafall,och vi skulle gå ut och fota lite.Men jag ficke inte såbra bilder:/

Och när vi va ute och kollade på dom söta kosorna såg vi att de va något brunt på åkern..Vi gick och kollade och sen såg vi att de va ett rådjur!Den va så söt.

Men när vi kom närmare sprang rådjuret iväg,Och vi den delade sig på fyra!

Eller de såg ut som de.Men de va visst fyra stycken!Och dom blev helt vilda och hoppade över varadra.dom va as söta:)Jag fick ingen bra bild men man ser något brunt:

Dom stora söta kosorna:)

        Dom blev lite suddiga,men de va för att jag zoomade.Men de får ni ståut med!

Andra bilder:                 Outfitten lägger jag ut sen!Puss dåå:)

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards