sandracarlsen

Alla inlägg under augusti 2011

Av sandra carlsen - 25 augusti 2011 17:23

Inatt händer de!Jag ska till grekland!

Jag längtar verkligen:)

Idag i skolan hade vi deagnos,de gick rätt så bra.Sen hade vi bild och so,bild va kul men so:n va blää.

Sen hände de inte så mycket mer.En vanlig dag i skolan.

Nu ska jag längta lite till.

PUSSAR!

Bild på meej från i ons..

 

Av sandra carlsen - 23 augusti 2011 20:06

Hej bloggen!Jag har gjort en liten smothii,haha jag vet inte hur de stavas..

Jag är lite stolt:)Den blev jätte god!

Jag brukar göra en smothii till frukost med:

*Bär

*Banan

*Havregryn

*Yogurt

De blir en parfekt frukost!Jag ska göra en imorgon så jag tänkte att ni skulle få kunna se hur jag gör.

Här är min goda ''glass & hallon'' smothii.

      MUMSfilliBABA!

Jag har nyss dushat om ni undrar varför mitt hår ser ut som de gör:o

Min lilla kvälls outfit:)

   Stickad tröja:H&M

Shorts:Jag vet inte:/

Nu kollar jag på fångarna på fortet. Jag häjar på dom SVARTA!

Och de gick bra på träningen,men vi va bara 6st.Inte mycke,men de  gick bra ändå!

Jag ska försöka göra en grej med sandra ''hissar''&''dissar'' efter varje inlägg!

SANDRA HISSAR!Smothii:)De är gott och enkelt att göra.

SANDRA DISSAR!Disk..efter man har gjort sin goda smothii måste man diska:(

                          Nu ska jag kolla vidar på fångarna på fortet:)

Sov sött:)^^

Av sandra carlsen - 23 augusti 2011 15:15

Sitter och inte gör nånting!Jag bara väntar tills pappa kommer hem så jag´kan äta och sen åka till träningen.Träningen börjar 17.00 och slutar18.00.Den är inte så lång.

Idag gjorde vi typ inget speciellt.Fast vi gick en tips promenad,den handlade om lärarna.Man skulle gissa på massa konstiga saker...Typ att de stog vems hand är de här eller vem har inte spelat tennis?Men de va bättre än lektion.

Sen en hel lektion höjde vi bänkarna.Också bra.

Vi har en nu i klassen hon heter Daina (jag vet inte hur man stavar hennes namn.)

Hon kommer från England.Så man måste prata engelska med henne.Fast hon är duktig på svenska.

Men du ska jag...Jag vet inte vad jag ska göra nu!Vänta antaglien?!

 Hoppas att ni har de roligare än jag har!

PUSS:)

Av sandra carlsen - 22 augusti 2011 14:44

Den första skoldagen är avslutad!Varför måste sommarlovet gå så fort?!

Men de va iallafall en lagom lång  dag,vi slutade kvart över 12:)

Sen fick vi glass,SÅ GOTT!Efter skolan skulle ja vara med towe och hanna.

Hanna skulle kanske på tennis träning,men vi kunde va ett tag.Sen behövde hanna åka hem och byta om och hon skulle ring om vi skulle träffas.

Jag och towe kom överänns om att vi skulle åka hem och äta något för jag va väldigt hungrig!

Nu kunde hanna inte va hon svarar inte varför, och towe svarar inte på mina sms.

Lyckat,kan man väll säga!

Jag bad pappa att köpa bokpapper och en ny kalender till skolan som jag skulle skriva in allt som händer i veckan.Jag kan glömma bort saker...


Chiva,de är svårt att smälta att hon är borta.Jag har inte fattat de en.I miss you!


Nu ska jag kolla facebook,LÄNKTAR TILL GREKLAND!!BARA 4 DAGAR KVAR!!!!

Kommer tuvärr inte kunna blogga på en vecka då:(

Outfit:

  Tröja:gina tricot

Byxor:Jag vet inte:s

//sandra

Av sandra carlsen - 21 augusti 2011 18:36

Sitter och gråter floder.

Pappa kom hem och då sprang sarah in på sitt rum,de lät osm om hon grät?!

Jag frågade vad som va med sarah,pappa såg också lite konstig ut.Han berättade att min fasters och hennes mans hund hade döttI förgår hadde hon promlem med magen,stefan tog chiva till djurkleniken.Han trodde inte att de va alvarligt.

Men då sa dom att chiva hade canser och sånt.Så dom valde att avliva henne.

De va nog de rätta men man blir ju helt förstöd när nått sånt händer.

Jag har gråtigt ända sen kl.2.00

Kan inte fatta att hon är borta:(


Har ingen lust att skriva.Imorgon är de skola så de blir nog bara ett inlägg.

Vila i frid♥♥

      Värdens finaste hund.

Kan aldrig ersätta dig.

Kommer alltid finnas i mitt.

Av sandra carlsen - 21 augusti 2011 10:12

Blää,imorgon är de skola:(Tråk...

Jag blir upphämtad kanske halv 12.För vi ska ju prova dom nya träningsoverolerna.

De är helt nya färger för irsta HF,höll på att gå i kk så vi slogs ihop med en annan förening som  'hette' IVH.Förut va vi gröna men nu är vi svarta och vita och heter VästeråsIrsta.

Sen ska ja inte göra nå mer idag fast jag vet inte om jag ska vara med nån:/

Jag har packat klart allt jag behöver till grekland och vi åkler på fredag.

Kan de va så svårt att skriva nånthing!!!

Nej,jag vet facktiskt inte vad jag ska skriva mer.

Ska bara vänta nu tills nån kommer och hämtar mig.

Hoppas att ni/du har en bra dag!



outfitten:

 

Av sandra carlsen - 20 augusti 2011 22:12

Jag har nyss packat allt jag behöver till grekland:)Vi åker på fredag kan inte tro att tiden kan gå så fort!

Jag har oxå helt upp mitt godis och mina chips i skålar och är redo att sätta mej i soffan.Så skönat att bara få ta de lite lungt:)Jag vet facktist inte om de går nå bra på tv ikväll,klockan är ju redan 22:.. .Jag har säkert redan missat ala filmer som har gått:(

Ska gå och kolla om jag hittar nån bra film!

SOVsåGÖTT!;)

Här är mitt godis:

    Och här är min härliga resväska

  Såå grymm ellerhur!:)


Av sandra carlsen - 20 augusti 2011 11:25

HEY!De bara regnar och regnar!INTE KUL,solen kommer aldrig fram.

Idag ska jag börja packa till grekland, vi åker om lite mindre än en vecka!!Kommer bli så skönt att komma till värmen,så skönt...När jag va i thailand så köpte jag hem helrosa resväska.Såå grymmt:)

Jag kommer nog lägga ut en bild på den sen.Har nyss duchat.

Vad ska jag säga mer??Eeeh..juste ja och mamma ska äta grekisk mat ikväll,och mamma gav mig pengar så jag skulle åka till macken för att köpa godis:)

Och pappa kommer hem idag:DJag tror att några kommer att sova hemma hos oss.


Outfitten idag:

   Stickad tröja:HM

Shorts:weekday tror ja:S

Mitt hår ser lite risigt ut...jag har inte borstat de.

Ha de gött:*

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards