sandracarlsen

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av sandra carlsen - 1 oktober 2011 17:53

Gissa vad som hände när vi åkte och hälsade på mamma på hennes jobb idag!?

Vi kollade på kameror och då såg jag en canon eos 550 D för 5990 kr.Jag har inte så mycke pengae men då kom en och sa till mig:vi har en nikon som kostar typ 3000 nånting .Och han sa att de va den mäst sålda i hela europa!+mamma har sagt att han är fotograf.Han tyckte att de va mer värt att köpa den, pappa sa att vi skulle komma tillbaka och kanske köpa den!!Asså imorgon:)Jag har lite mer än 2000 på banken.

Och pappa Och mamma sa att jag kunde betala tillbaka när jag har pengar!Jag tror att jag kommer att köpa den!Och den filmar i HD,guud vad jag gillar den kameran<3


Snart ska vi äta och sen mysa lite,kameran är helt urladdad nu så jag måste lägga ut bilderna imorgon!  PUSS!!Ps:jag har ju match imorgon så de blir inget inlägg på morgonen och sen efter de ska vi kolla på kameran:)

Av sandra carlsen - 1 oktober 2011 12:06

Hej hej!Elias och ellen har kommit nu och vi ska åka till en stor lekpark:)

Och jag tänkte ha med mig min kamera men den är ur laddad.Men jag har lagt den på laddning nu och vi får hoppas att de räker med batteri!Jag tror att vi ska åka och köpa lördas godis.Och jag är narvös för imorgon för de är vår första match på hela sesongen:oHoppas vi vinner eller jag menar såklart kommer vi vinna!

Lägger ut out fitten sen och lite bilder om kameran pallar de:D

                                                  
        Puss på er!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards