sandracarlsen

Alla inlägg under juli 2011

Av sandra carlsen - 31 juli 2011 10:22

Tjenare tjenare!!

När jag loggade in på bloggen såg jag att de va nån som hade sett min frågestud:)

De är bara att fråga på.

Men idag ska jag vara med Hanna vi ska sova hemma hos henne.Sen imorgon ska vi åka till Barkarby otlett, så jag tror att de bara blir ett inlägg idag och imorgon.

Ska ta med mig kameran som vanligt .Jag ska försöka att inte köpa för mycke grejer.

Jag ska ju spara till vi åker till grekland...:)

Och igår gjorde jag ingenthing utom att fixsa lite med akvariumet.Och på kvällen kollade vi på     127  timmar    och moffade toffefe.Jag tyckte att filmen va bra,men den kunde bli lite tråkig.Men vissa filmer kan ha ett dåligt slut,men den här filmen hade ett jätte bra slut!!men de är allt jag säger.Jag tycker att de var värt att titta på den,och jag tror att den va baserad på den san historea.

Men snart ska jag ringa Hanna och kolla så att hon är vaken.Hoppas att jag inte vecker henne:/

Dagens outfit

   Stickad tröja:åhlens

Jeans:Cheap monday, weekday tror jag;s


       Kramizz Sandra

Av sandra carlsen - 30 juli 2011 11:26

Fråga på,håller på till o8-13  

Av sandra carlsen - 30 juli 2011 11:01

Jag glömde att ta bilder igår...

Men jag ska sova med hanna imorgon ,hon som jag va och badade me.Och sen på måndag ska vi åka till barkarby,och shoppa loss!!Och efter de nån dag ska jag vara med Amanda,och vi ska vara på stan eller på erikslund!Och shoppa!!!

De blir mycke shopping:)Men idag skulle jag ringa anna men hon svarade inte.Snyft

Men jag ska ringa snart igen.Och jag ska lägga ut akvariumet på blocket idag,om pappa hjälper mej.Annars ska jag väll inte göra nåt idag.


Dagens oltfit:   tröja:HM

byxa:cubus


Ha de bra:)

Av sandra carlsen - 29 juli 2011 13:46

  Jag ska hjälpa mamma lite med att fixa grejer till middan.Ska fixa lite till och fixa lite till,och kanske lite till.MEN kag årkar inte!!!!

Igår skrev jag ju att jag skulle ringa anna men hon va hemma hos sin pappa,såå'

jag ringde Hanna istållet vi va typ till 11,se va hon tvungen att gå hem.

   Pappa och jag satt och kollade på tv dåå.

  Bilder från igår:                                     Kan man va snyggare!?;)

                                                  
                     Outfitten..idag...

  Haha de va från imorse:)

När jag skulle åka och köpa sider tills ikväll på maken så fick jag en 50 lapp av mamma,när jag va där kollade jag hur mycke de kostade och de  kostade 24kr.

Jag köpte 2 st dåå.För 24+24=48 så jag hade ju råd men när jag kom till kassan sa han att de kostade 52kr!!Men han sa att jag fick 2 kr rabatt,haha.Jag frågade hur de kune bli 52kr,mamma sa att han räknade på panten eller nått sånt.

Men nu ska jag hjälpa mamma lite,

                                                  
          PÖSS påer:)

Av sandra carlsen - 28 juli 2011 09:27

    Jag gjorde inte nått inlägg igår för jag skulle visst gå upp tidigt för att åka till min gammelmormor sen skulle vi till en som hette Johan.Där skulle vi kolla på film och äta gott,så tuvär han jag inte göra något inlägg.Jag hoppas att ni förstår mina dåliga ursäkter...Här är lite bilder!

                                     Min mat va as god:)

efterrätten:

 

Hemma hos Johan Alice och Sixten

     Pappa doppade Sixten i polenxD

Haha vi köpte 1 m långa sugrör!

         Dom va långa...

  Filmen vi kollade på hette Kärlek 3000, jag tyckte inte att den va jättebra så

 jag hissar inte jag...dissar!!


outfit från igår

  De va inte nå speciellt.




Idag ska hela familjen åka  och bada på söndängen.Men de är inte nå fint väder de är mulet,men vi ska nog åka och bada endå.Ska ringa Anna och fråga om hon vill följa med.

Outfiten idag blir...

  Mitt ansikte ser lite konstigt ut men men....


Ha en bra dag:*

Av sandra carlsen - 26 juli 2011 20:34

Äntligen hemma!!Efter 10 timmar i bil kom man till slut hem:)Gött mos...;)

Jag gick upp 7.30,för vi skulle åka ganska tidigt och de skulle komma en hundvalp!!

Den hette Ludde och va en blandras.men sen kom de ett sms av matten och sa att Ludde skulle komma vid 9!!Då skulle ju vi åka,men min farbror åkte och hämtade han

Han va såå söt:)Han va typ 9-10 veckor.


Men jag måste berätta en sak...Dan efter vi kom så skulle jag och sarah ut och gå lite

och då ser vi en häst ute på vägen!!!Jag stannade kvar med hästen medans sarah sprang och hämtade Esko eller nån.Jag började leda bort hästen,bort från vägen.

Sen kom sarah och sa att Esko (min farbror) sa att vi skulle låta den vara för han hade ringt ägarna.Så de gjorde vi och efter vi hade ätit så gick jag dit igen för att kolla så att dom hade flyttat på hästen,de hande dom.

                                                   *    *    *    *

2 dagar efter så skulle vi packa och min syrra satt ute på trapan och helt plötsligt kom de en hund,och de va inte Zeke.jag skrek till sarah:De är en hund bakom dig!

Hon kollade och sprang in för att hämta nån medans jag försökte hålla koll på hunden.Katarina kom ut och sa de är bara Bosse.De va samma ägare till hästen.

han brukar komma hit...Ägaren har åkt iväg så de är en annan som tar hand om deras djur nu,dom rymmer hela tiden.Efter typ en timme sprang han hem.

                                                  *     *     *      *

Här är bilder på allt jag har köpt uppe i norrland:)

                                     Sommriga bilder:)

                        De va lite bilder,men de kommer mer!!Det här  är från festen som vi alltid har i norrland...

             

killen åvanför heter Elias han va servetören

DEn lilla tjejen heter Ellen

                                                  


      ;*

Lite bilder från när vi inte hade nåt att göra

                    På marknaden så hittade vi en tröja som vi tyckte va cool så jag och sarah köpte den till våran kusse,JOCKE.

       Han med störd tröjan är Jocke och han med Morgan tröjan är pappa.

   Visst är dom snygga?:)

Lite bilder från skellefteå      

                             Ludde och Zeke;* såå sötaa


Vi bakade ju tunnbröd och pizza

         Resultatet.Ser de inte gott ut??

FÅGELUNGEN!!!!

    Söt vaa, jag tycker iallafall de):(

Bilder från i bilen

               Ja...jag hade tråkigt...

Sen kommer en bild som jag diggar:

   Shivaa!!Sötnosen:)

HON satt så här jätte länge



Men nu ska jag inte göra nån thing,skönt puss och kram !!:*

Av sandra carlsen - 24 juli 2011 11:53

Hur kan man vara så jävla kall så att man bygger en bomb och spränger hela oslo,och sen åker till ett kollo och dödar typ alla där....Jag håller tillbaka tårana när dom pratar om de på tv.

Jag kan inte fatta att de finns sånna mäniskor !!De va typ helt omöjligt att e kunde hända tycker ja,men GUD vilken jävla mäniska.Jag vill inte änns tänka påå de som hände.   

                



                                                *     *    *


Nu sitter jag och tittar på simming i skellefteå.Vi komm ju  hit igår som ni kanske visste, or not...

Men jag vet inte vad jag ska skriva om så jag skriver lite ointresanta saker :

Ikväll ska vi äta god mat,de är nöt kött med nån grej med nån grej.Bra förklaring va

Ska nog basta och bada i poolen i kväll också.

Imorgon ska vi nog åka hem,kanske ska vi stanna på vägen i *stan*.Och kolla lite:)

Vi har köpt fika som vi ska äta snart.Nice



   MEN nu ska vi äta de där fikat:)

                                         


                                                  
        Ha de bra,Sandra;)

Av sandra carlsen - 22 juli 2011 20:46

Jag har haft jätte mycke otur på typ en halvtimme...Först så gjorde jag illa min fot så jag gick runt med dubbla sockor.Suck...nu gjorde jag om det,foten dunkar och gör bajs ont!!Och min faster och hennes man kom och skulle ge mig en 500 lapp!!Jag ville inte ta imot den så jag sa såklart NEJ!!Men dom tvingade mig.Dom gav mig pengar för jag hade hjälpt till med loppiset.Men de ät inte värt de.Men men...dom ville värk igen att jag skulle ta den.Och jag va med mamma,pappa ,Leila,och Elsa och shoppade idag.De va roligt för jag hittade 3plagg,En lång klänning,en stickad kofta,och en stickadtröja.Dom är såååå snygga!!Och jag är KÄR i klänningen!!! Men som vanligt kan jag inte lägga ut bilder;(Och imorgon åker vi vidare till skällefte(:Men vi ska bara vara där i några dar,typ två tror jag. Men nu ska jag basta,och snygga till mig tills i morgon. PÖSSS,Sandra:3

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards