sandracarlsen

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av sandra carlsen - 5 oktober 2011 16:27

Ska jag åka med mamma & sarah för att köpa en present:)

Och vi ska oxå till erikslund shopping center för att ha en liten tjej dag.Vi ska äta där och ha de gött!!Mamma vill tästa sushi,men jag vet inte:/De luktar lite konstigt..

Nu sitter jag och tränar på glosorna,EN OCH TYSKA..men jag måste kunna dom.

De är träning idag och den slutar 9,seegt.Jag slutade halv tre& de är oxå seegt.

Jag är as trött men jag måste piggna till tills träningen!!Jag vet inte vad jag ska skriva .Skriver massa ointresanta skaker nu.


gamla bilder:

      Och jag avslutar med den''bästa'' bilen!

  Ska nu fota lite med min system!

PÖSS!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag heter Sandra och ska fylla 13.Jag är en tjej som gillar att spela handboll och vara med vänner!!Och älskar djur!!Jag har ett stort intresse att ta bilder oxå:) Ni får gärna komentera.
Hoppas ni stannar♥;)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg??
 Bra
 Sådär
 Dålig!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards